Графік роботи:

Пн-Пт: з 9:00 до 17:00

Сб-Нд: Вихідний

Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
Каталог
Укр
0
Мій кошик
Рукавички трикотаж. з латекс покр., подвійний.обл. сині. р.10 ДОЛОНІ. Оптом в роздріб.
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

*Рукавички трикотажні з латексним покриттям, подвійне обливання сині, червоні р.10 ДОЛОНІ

В наявності
Артикул: Д-4502*
78 грн
94 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Замовити швидко

Мінімальна сума замовлення - 300 грн

Доставка і оплата товарів в інтернет-магазині "Postavka" відбувається одним з декількох способів:

 

Доставка в регіони України

Доставка товару в потрібний вам населений пункт України здійснюється транспортною компанією "Нова Пошта" і "Укрпошта".
 

Нова пошта
Відправка товару відбувається з наступного дня після оформлення замовлення. Після передачі товару на склад перевізника ви отримаєте товар через 1-2 дні (залежно від вашого регіону і термінів доставки службою перевізника у ваш регіон). Вартість доставки розраховується по тарифах перевізника.

Плату за доставку товару здійснює клієнт при отриманні у рамках послуги "післяплата".

 

Укрпошта

Доставка здійснюється 2 рази на тиждень: вівторок і четвер.
При повній оплаті замовлення.

У інтернет-магазині "Postavka" сплатити купівлю товару покупець може двома способами:

1. Оплата на рахунок.

2. Оплата післяплатою (Передоплата - 200 грн, Мінімальне замовлення - 300 грн).



Спосіб перший: Оплата на рахунок

Цей спосіб найпростіший, зручний і вигідний.

У чому плюс? У вигоді.

При оплаті на банківську карту, ви оплачуєте засоби тільки за купівлю + % (Будьте уважні, % може коливатися, залежно від типу карти або емітента вашої карти).

При отриманні товару в транспортній компанії (службі доставки), ви сплатите тільки доставку товару. А у випадку з післяплатою до суми додасться ще і вартість пересилки грошей нам.


Схема здійснення купівлі при оплаті на рахунок:
· Ви оформляєте замовлення на сайті.
· Оператор інтернет-магазину переглядає ваше замовлення, уточнює наявність усіх товарів і передзвонює вам для підтвердження замовлення.
· Далі ви отримаєте SMS- сполучення з реквізитами.
· Ви оплачуєте замовлення будь-яким зручним для вас способом: переклад в терміналі самообслуговування, по SMS або за допомогою сервісу Приват24.
· Після отримання оплати ми відправляємо товар за вказаною при оформленні замовлення адресою.

Рахунок з реквізитами одержувача Вам надасть менеджер при підтвердженні замовлення

Спосіб другий: оплата товару післяплатою

У чому плюс? У вашому спокої - ви спочатку отримаєте товар на руки, а потім вже його сплатите.

У зв'язку зі збільшенням кількості незабраних замовлень, ми вимушені внести в умови оплати - обов'язкову передоплату від 200 грн для замовлень з післяплатою

Схема здійснення купівлі при виборі варіанту оплати товару післяплатою :

1. Ви оформляєте замовлення на сайті.

2. Оператор інтернет-магазину переглядає ваше замовлення, уточнює наявність усіх товарів і передзвонює вам для підтвердження замовлення.

3. Ви вносите передоплату, в розмірі від 200 грн

4. Ми відправляємо товар за вказаною при оформленні замовлення адресою.

5. Ви оплачуєте суму, що залишилася, за замовлення, при отриманні в точці видачі товару вибраної вами служби доставки.

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Повернення та обмін товарів неналежної якості (з браком) придбаний на Postavka

Поверненню підлягає тільки новий товар, що не має слідів використання і не був в експлуатації, за умови:

збереження його товарного вигляду та споживчих характеристик безпеки пломб, ярликів, захисних плівок безпеки заводської маркування цілісності, непошкодженості та безпеки всіх елементів індивідуальної (заводської) упаковки. Для повернення та обміну товарів необхідно: заздалегідь зв'язатися зі службою підтримки Postavka для уточнення деталей будь-яким зручним способом. Крім товару в повній комплектації додати гарантійний талон, а також всю товаросупровідну документацію (технічний паспорт, експлуатаційна документація та ін.) додати розрахунковий документ (фіскальний чек). 

Повернення та обмін товарів належної якості (за бажанням покупця), придбаний на Postavka

Поверненню підлягає тільки новий товар, що не має слідів використання і не був в експлуатації, за умови:

збереження його товарного вигляду та споживчих характеристик безпеки пломб, ярликів, захисних плівок безпеки заводської маркування цілісності, непошкодженості та безпеки всіх елементів індивідуальної (заводської) упаковки. Для повернення та обміну товарів необхідно: заздалегідь зв'язатися зі службою підтримки Postavka для уточнення деталей будь-яким зручним способом. Крім товару в повній комплектації додати гарантійний талон, а також всю товаросупровідну документацію (технічний паспорт, експлуатаційна документація та ін.) додати розрахунковий документ (фіскальний чек). 

Способи повернення товару. У відділеннях "Нова Пошта" або кур'єром, відправлення оплачує покупець. Вартість, (тарифи) та умови відправлення визначає перевізник. При оформленні повернення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівній вартості, зазначеній у бланку замовлення. Через будь-яку іншу кур'єрську службу для відправки товару назад ви можете скористатися послугами будь-якої кур'єрської служби. Вартість послуги - згідно з тарифами перевізника.

При оформленні повернення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівній вартості, зазначеній у бланку замовлення. Зверніть увагу: якщо ви вкажете у способі оплати "післяплатою", ми не зможемо отримати посилку, і вона повернеться відправнику. Адреса При поверненні товару через відділення «Нова Пошта» необхідно назвати номер телефону одержувача +380660647854 та вказати адресу: просп. Миколи Бажана 3, Київ, 02121

Повернення коштів за товар здійснюється автоматично на банківську картку, з якої цей товар було сплачено. Кошти за товар, сплачений готівкою в терміналі або на касі, автоматично перераховуються за реквізитами основної банківської картки.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Вгору